Support til anvendelse af IKT-hjælpemidler

Lovgivning: Lov om social service §§ 112 og 113, eller lov om en aktiv beskæftigelsesindsats § 32.

Målgruppe: Borgere med bevilgede IKT-hjælpemidler.

Formål: At sikre at hjælpemidlet fungerer og yder optimal kompensation. Derudover skal rådgivningen sikre, at borgeren løbende kan henvende sig med problemstillinger og spørgsmål i forbindelse med deres IKT-hjælpemiddel.

Indhold: Rådgivningen og vejledningen ydes, når borgeren henvender sig pga. problemer med deres IKT-hjælpemiddel. Problemerne kan være af både teknisk og anvendelsesmæssig karakter. Rådgivningen vil primært blive ydet telefonisk og i hjemmet. Nærværende ydelse omfatter borgerens bevilgede udstyr og programmer og brug af dette.

Ydelsesnr.: 4318 Pris: 8.136,- kr.   Omfang: 9 timer, heraf 5 vejl. ATA-timer
Ydelsesnr.: 4319 Pris: 14.464,- kr. Omfang: 16 timer, heraf 10 vejl. ATA-timer

Denne hjemmeside bruger cookies. / This site uses cookies. Hvis du klikker videre på siden, siger du ja til vores brug af cookies.
Jeg accepterer cookies fra dette website:
Accepter